?

Log in

Krystal's LiveJournal [entries|archive|friends|userinfo]
BlackKrystal

[ website | FA ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

And again [Sep. 7th, 2009|01:18 am]
BlackKrystal
[mood |tiredtired]
[music |Peter Pan Syndrome ~ Dissolvedin]

I haven't updated in about a month so I figured I should.

College starts in a week, dunno if I'm looking forward to it or not. Only thing I'm really looking forward to is learning how to record. The rest, eh, not so much.

My band's almost done with our first EP, got a few little things to work out with the vocals (autotuners were a bad choice it seems) then we can send them to duplication. Got some badges and cards to sell as well so hopefully we'll make some profit from that. Might have a pretty sweet mainland gig as well with an awesome band we've got a gig for on the Island.

Things with Sam are great as usual, had a teeny bit of a bad patch where I kept getting a bit upset for no reason and shit, but I think that was just recording stressing me out.

So yeah, that's probably me done for another month unless something actually happens in my life haha.
linkpost comment

PLEASE HELP ME OUT [Mar. 10th, 2009|12:14 am]
BlackKrystal
[mood |optimisticoptimistic]
[music |Mercury Summer ~ Fightstar]

http://www.acepolls.com/polls/852337-who-would-you-like-to-see-play-with-the-operators-and-goodbye-stereo

My band urgently need your help. We've been shortlisted in a competition to play with two of the biggest bands in our local scene. Getting this gig would really help us get noticed so if you could please click the link and vote for BRIGHT AS VEGAS we'd really appreciate it :]

http://www.acepolls.com/polls/852337-who-would-you-like-to-see-play-with-the-operators-and-goodbye-stereo


Sorting things out with Sam tomorrow. Should be fun haha.
link5 comments|post comment

LOLchanges [Feb. 2nd, 2009|10:20 am]
BlackKrystal
So me and Tom got back together last Saturday, but I told him I still don't know what I want and I'm still trying to sort my head out. I dunno, it just makes things simpler I guess and means I can still go to FTSK LOL.

Still realy hung up on Sam though :/ Even though now I'm pretty sure he doesn't like me. Ugh, whatever. Me and him are gonna be getting pretty drunk at our friend's birthday party on Saturday so I guess I'm counting on that day to find out if anything can happen between us.
linkpost comment

Moodswings [Jul. 2nd, 2007|02:15 pm]
BlackKrystal
[mood |contemplativecontemplative]
[music |Stars - Madina Lake]

It's funny how I can be really happy when I'm out with friends and then I come home and feel like shit. Probably cause of the presence of certain people but... bleh.

Thinking about dumping Olie YET AGAIN. But it's pretty different this time. I keep trying to find excuses for him not to come round my house, and yesterday I was at the ice rink with a few friends and he came later, and pretty much as soon as he got there I was in a really bad mood. It's not the first time either. Bleh, maybe it's cause I'm hiding stuff from him, but I mean, I'm hiding it from everyone.

I DON'T KNOOOOOOOW
linkpost comment

It makes no sense at all~ [Jun. 2nd, 2007|11:37 am]
BlackKrystal
[mood |bouncybouncy]
[music |Monsters ~ Funeral for a Friend]

Got FFAF's album Hours yesterday in Southampton |3 'Tis very gooood.

Yeha, went shoppping yesterday and got loada random crap including a skinny Atticus top, a pretty guitar necklace with wings on it, some nail polish and and couple other things. Went up there with Tillie and Steph and this random guy called Craig. Who we wouldn't stop bugging to say that he's gay (he's not, it was just funny). We were just wandering around most of the time and emo spotting :D 'Twas very fun. We followed these three guys up the high street xD We're not stalkers. Srsly. We just like our hot emo guys. You can tell when we see one because you can hear three very girlish squeels all in unison LMAO.

Sometimes I like hanging out with them more than my friends I made at school. Probably because I met them at Platform One so that means they have pretty mich the exact same interests as me. But yeah, doesn't mean I'm not thankful for each and every friend I have xD

Goin' to the beach today with a few people so that should be fun. First beach trip of the year :D One of many most likely.
linkpost comment

It hit home [Apr. 23rd, 2007|05:40 pm]
BlackKrystal
[mood |excitedexcited]
[music |Luca ~ Brand New]

CJKSL;AJFKNA;LWDNGVDAKJV EWA;KLVNEJWIHFIOBVHUIBWVGUHWOEBVGEBFIW OBDWHIQF YQOWFg ugfbuwoqgu gwfiuoglfyiglIGVFOHDWBISDBGIUDEOBVGIVEITANAMEONSATURDAYOHSHOTOHSHITOHSHITOHSHIT

BRAND NEW
ALL-AMERICAN REJECTS
NEW FOUND GLORY
MOTION CITY SOUNDTRACK
CUTE IS WHAT WE AIM FOR
ENTER SHIKARI
SENSES FAIL
MADINA LAKE
SAOSIN
KEVIN DEVINE
ZEBRAHEAD
KIDS IN GLASS HOUSES
THE ZICO CHAIN

I CAN'T WAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIT
link3 comments|post comment

Blech [Apr. 22nd, 2007|07:50 pm]
BlackKrystal
[mood |blahblah]
[music |Crappy radio station]

Haven't had a good weekend T__T On Friday Mrs. Maude decides she's gonna be assholish and has a go at everyone including me for wearing non-school uniform shoes. Apparently the sheos have to be leather, and I'm wearing all black Converse. LOLOLOL I've been wearing them since last May and it doesn't say anywhere on the uniform list that they have to be leather. Then in Science during the last lesson when I'm SO ready to go home, we get our Scince in the News coursework results; I got second highest in the class, but find out that's just a C. But then Tia gets a 0 and that puts everyone in a bad mood because she desperatley wanted to do well.

That night a loada people went to Tia's for her birthday and it was a lotta fun at the start. We watched Borat and chilled and shit, then everyone decided to watched Severance. It's supposed to be funny, but I only had to watch a little bit to see that it really wasn't gonna be, so I sat on Olie's lap and ended up getting shit scared cause of all the screaming and everything in the movie.

On Saturday we all went out to film the day so we could bury it in a time capsule and dig it up in ten years. It started off pretty crap cause of the night before, but because I was late and I had to still deliver all my leaflets and stuff before I went. But things kinda picked up when I got there and we had fun and laughed a lot. Which was good. It was just when I got home and my parents started arguing that it got worse. Then my mum started shouting at me when we tried to but the camera onto the TV so we could record it, so we left that till today.

AAAAAND today. Everything went fine until I got back to Tia's with the DVD and found out it didn't work on their player. Just kinda felt like I let everyone down. But we went to the park and had fun except when we all got bored and I realised everyone was in couples except me D:

Damn I swear these entries are getting more and more pointless.
link1 comment|post comment

SKHJSLJVKLBLAHBLAHBLAH [Apr. 11th, 2007|06:03 pm]
BlackKrystal
[mood |blahblah]
[music |Don't You Know Who I Think I Am? ~ Fall Out Boy]

IF YOU READ THAT LAST ENTRY (my last Friends Only one) IGNORE IT WAS A STUPID SPUR OF THE MOMENT THING WE'RE WORKING ON IT AND EVERYTHING COOLish.

But still feel kind of crappy. Kinda really crappy. Went out today with a few friends and I didn't really do much except talk to Olie and mope and be emo. Buuut whatever. I'll get over it.

Found a pretty awesome looking hotel right next to Earls Court so my mum's gonna book it tomorrow and then we won't havta wander around London after GIAN YAY.

SEVENTEEN DAYS SEVENTEEN DAYS. And Zebrahead have just been announced |3
linkpost comment

IT WAS GREAT [Apr. 3rd, 2007|06:44 pm]
BlackKrystal
[mood |determineddetermined]
[music |Swing Life Away ~ Rise Against]

I PLAYED RYDE THEATRE ON SATURDAY AND IT WAS FUGGING AWESOME AND THERE WERE SHITLOADS OF PEOPLE CHEERING FOR ME AND IT WAS THE BEST FEELING EVER AND I'LL FIGHT TOOTH AND NAIL AND ANY OTHER PART OF MY BODY TO GET THAT FEELING AGAIN AND AGAIN AND AGAIN.

Photos and mebbi videos coming soon kthxbye.
linkpost comment

SO- [Mar. 29th, 2007|04:13 pm]
BlackKrystal
[mood |annoyedannoyed]
[music |Buried Myself Alive ~ The Used]

The family computer isn't good enough to run WoW WTF NOOOOOO D: Infact I think the only thing it covers is the net connection. I really want to play but the only way that's gonna happen is if I get my own laptop, and being able to pay for it myself, whichn ould require a JOB. WHICH is kinda hard for a 14 year old to get. And I'm not making excuses; I really want a job, ANY JOB, but I can't find one anywhere @__@ Me, Abbie and Lucy are probably gonna go into Ryde tomorrow since we finish school early (EASTER HOLIDAY FTW) and look around in the shops. But I know we're not gonna find anything casue none of us will have the courage to go ask XD

Oh well, 'least we got a two week holiday and two gigs in a row starting tomorrow :D Now if ya dun midn I'm gonna start reading up on WoW guides and history.
link8 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]